Lukt het inloggen niet? Loop dan eerst deze 3 stappen door!

  1. Heb geduld en check je spam- en reclame inbox
    Krijg je geen mail binnen na het resetten van je wachtwoord in de KNLTB ClubApp? Heb even geduld. Het kan soms wel 5 minuten duren voordat je wachtwoord binnenkomt. Daarnaast horen we heel vaak dat het wachtwoord in jouw spam-box of reclame-box binnenkomt. Check deze twee inboxen dan ook altijd even! Let op: Veel personen gebruiken hun mailboxen via een geconfigureerde omgeving in plaats van via de webversie. De geconfigureerde omgeving van je mailbox toont meestal niet zowel de spam- als de reclame mailbox. Check je spam en reclame inbox daarom via de webversie.   

  2. Gebruik de juiste gegevens 
    In de KNLTB ClubApp kun je inloggen via je bondsnummer of clubnummer. Clubnummers (ookwel: clublidnummers) zijn alleen voor leden die geen bondslid zijn. Je kunt je bondsnummer op je ledenpas vinden en het clubnummer kun je opvragen bij de ledenadministratie@tvatwnl.

  3. Zorg dat het juiste type lidnummer gebruikt wordt om in te loggen
    Indien je de 'Reset mijn wachtwoord' optie in de KNLTB ClubApp gebruikt, check dan altijd even of deze ingesteld staat op 'Bondsnr.' (bondsnummer van je ledenpas).

 

Vragen?

logo

E-mail

[email protected]

Telefoon

+31 6 52532771

Nassau Park

Oranje Nassaulaan 46
8471 PZ Wolvega

KVK-nummer

40000213